Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: Україна,65080 м.Одеса,Мегадом, торговий центр, Толбухіна, 135
Україна,65080 м.Одеса,Мегадом, торговий центр, Толбухіна, 135
+380677263398 +380503359747 Замовити дзвінок

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

Умови обміну та гарантії повернення товарів у Marketsklad

Наш інтернет-магазин здійснює повернення, обмін  продукції на підставі Закону "Про захист прав споживачів". Отримати детальнішу консультацію з цього питання можна у менеджерів Marketsklad у телефонному режимі.

Терміни повернення, обміну

Обмін, повернення продукції, згідно із українським законодавством, здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання покупцем товару. Зворотня   доставка за рахунок  покупця.

Претензії  приймаються виключно за наявності акта, заповненого у кур'єрській службі після первинної перевірки, виконаної на момент отримання продукції. Документ рекомендуємо заповнювати у разі пошкодження товару, негерметичності упаковки та присутності інших явних дефектів-це якщо на пошті виявили дефект і тп

Бракований товар обов'язково проходить оцінку у сервісному центрі інтернет-магазину. При можливості ремонтується чи виконується заміна на інший. У разі коли немає можливості відремонтувати або замінити його, повертаються  кошти.


Інтернет-магазин надає гарантію виключно на заводський дефект, шлюб. За нормами українського законодавства Marketsklad може відмовити споживачеві у поверненні, обміні товару високої якості, якщо він прописаний у переліку винятків

Строки повернення і обміну.

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.


Умови повернення для товарів належної якості.

Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону:+380677263398  ,+380503359747 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.


Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:


 - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,

 - збережена та не пошкоджена товарна упаковка,

 - збережені всі ярлики та заводське маркування,

 - збережені споживчі якості товару,

 - повна комплектація,

 - відсутні будь-які механічні пошкодження,

 - відсутні сліди користування. 

 

Повернення відбувається Новою поштою за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця,на відділення новою пошти яке погоджується з менеджером перед відправкою

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи:

 - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,

 - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта"(залежить від товару якщо його можно перевірити на пошті)комісію післяплати оплачує кліент


Умови повернення для товарів неналежної якості.

У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +380677263398  ,+380503359747 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. 


В індивідуальному порядку вирішити питання:

 - при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%,

 - при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.


Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, по номеру телефону зазначеному на сайті. 


Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, Новою поштою за тарифами транспортної компанії.


Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи:

 - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,

 - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",

 Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.


Товари які не підлягають обміну, або поверненню.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.


До таких товарів відносяться: Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби,  предмети сангігієни 


 Непродовольчі товари:      фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір      корсетні товари  парфюмерно-косметичні вироби

пір'яно-пухові вироби
дитячі іграшки м'які
дитячі іграшки гумові надувні
зубні щітки
мундштуки
апарати для гоління
помазки для гоління
розчіски, гребенці та щітки масажні
сурдини (для духових музичних інструментів)
скрипічні підборіддя
рукавички
тканини
тюлегардинні і мереживні полотна
килимові вироби метражні
білизна натільна
білизна постільна
панчішно-шкарпеткові вироби
товари в аерозольній упаковці
друковані видання
лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція,
пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні
матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити,
фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір,
визначений покупцем (замовником)
аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із
записом

вироби з натурального та штучного волосся (перуки)

товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування
тощо)

інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)

ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного
каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та
напівдорогоцінного каміння

Надувні вироби.